suliza sulizafariz ikin aiskrm lina kek iqram bunge sushi suliza air sukan hijau konvo ros ns aym una bunge iqram bunge exam lemg f3 bungepurple iqram bungepink spongebob gua keliee boja pizza tiang bulan qiqah zura bgeoren kompang domo jihah kek smah air ulat pncg gunung oren ikan pepatung kek cahna cahnamen ajat mekap bunge pantai cah siput cupcake bunge badar cah lumut bunge kembang api manis buln kuihsampan cintakhadijh kek coklt milo baby coklt kekjmuan ros oren f5

Wednesday 1 August 2012

Engagement: Syikin & Nashriq

assalamualaikum semua!
oke, lagi setengah jam lagi dah nak berbuka.
mesti ada yang kusyuk tengok citer dejavu kan? hehehe

oke-oke, sebelum saya mengarut, oke, nih majlis pertunangan  cik amoi kesayangan saya.hehe
cik syikin zulkifli.
nih sama hari masa hari sukan sekolah hari tuh. ingat kan yang saya citer, saya lari balik sebab ada hal? aa..nih lah halnya. hehe. (oke, orang tak kisah pun tentang hal awak cik akmar.hahaha)

oke, layan jelah gambar eh.hehee.
seyes, ini first time jadi official gambargrapher, saya semangat pinjam camera dari cousin semata-mata untuk bespren yang sorang ni, dan siap praktis tangkap gambar sampai ke gunung lang. kelaassss kau jahh! semangat tak tahan! hahaha
alhamdulillah ada adik saya, najat yang teman dan ikut je perangai kakak dia nih.hehehe
(oke, bila nak berhenti bercakap ni cik akmar oiiii).
hahaha

oke-oke, nih betul-betul.layan je gambar eh.

inilah dia, cik amoi si mate sepet.hehe.
saya kenal dia dalam dua puluh tahun! dia kawan yang sangat baik, dahla baik, cantik pulak tuh.hehe
sapa yang tak kenal dia, ce baca ni dulu.

nih family syikin, mak ayah dia sangatlah baik. dari saya kecik.
ahh...saya rindu sangat ada jiran macam ni.
masa saya sampai dengan najat kat umah syikin, cik amoi tengah bersolek.
mak dia terus tengok saya. dia terkejut tengok badan saya macam kena pam-pam.
dahlah siap jerit, "ya Allah...eniiiiiiii" dia geleng kepala tengok perubahan saya.
saya dah gelak-gelak dah, dia salah orang.
sebab dia ingat saya ni adik saya. lama jugak kami tak jumpa.hehe
"cik yah, nih intan lah.."saya cakap..sekali lagi dia jerit..hahahaha..lagi sah-sah tak percaya.
riuh sekejap umah dengan gelak ketawa.hehhe. comeylah cik yah.hehee

 
 masa saya sampai, semua makcik-makcik sibuk kat dapur. memandang dorang masak sendiri untuk kenduri nih, so lagi meriahlah :)

 
 nih cik zul (cik-singkatan encik.hehehe) ayah cik amoi.
tengah sibuk kat belakang, memasak.


nih pulak cik yah, mak syikin. senang hati tengok :)
masa nih tengah sibuk layan tetamu

yang hadir kebanyakan semua sedara-mara, jiran tetangga, kawan-kawan


 
marlina, kawan saya dan syikin dari zaman remaja. eceh! hehee

aaa..tuh, adik kesayangan saya, cik bunge oren

awal-awal tuh saya lepak dalam bilik, tengok cik amoi mekap.hehe.masa tuh dalam kul sepuluh pagi.

 
 sepanjang saya kenal cik amoi, dia adalah seorang yang simple sangat. nak tengok pakai mekap tuh, macam pelik sangat jer.hahaha.

 
tapi hari tuh, sumpahh...sangat cantik! :)



oke, ni pulak barang hantaran syikin
 
sangat cantik :)

saya excited kat benda ni,
camera segera nih.hehee. 
comey. semua excited. siap suruh syikin tangkap gambar letak kat hantaran.
eceh, sweet gitu.

tengok-tengok muka excited nina, roomate syikin kat matrik.ehehe

so, sementara tunggu sang arjuna (eceh!) datang, kami bergambar-gambar dulu
nih nenek syikin :)

nih pulak sedara-sedara dari key-l

noni, cousin dari kajang
(ingat lagi masa kecik-kecik dulu, gi umah noni cik yah bawak. pegi mines wonderland, menara kl. masa tuh excited semuanya)

 
 office-mate syikin :)


dengan cik bunge oren :)

 mgs girls :P

 
anis, syikin, apiz.
wahh..rindulah sangat dengan dorang!
rindu zaman budak kecik.huhu

nih pulak, gaye-gaye sang puteri. hehee
 
 
 
 

lepas sejam, lepas tuh dua jam..sang arjuna tak datang-datang lagi..
mulalah semua cam gelisah,  duduk pun dah tak kena..termasuklah sang puteri yang dah macam-macam aksi dia buat.hahaha

syikin siap dah kena bebel-bebel dengan mar, tudung dah senget benget.hahah

 
   
 
masing-masing dah penat.

 
apiz dengan anis siap reka pantun..ahahhaa
lawak betul masa nih
 
 
 syikin pun selambe jer dok atas lantai,
brutal betul minah sorang nih.ahhaha

akhirnya, sang arjuna pun tiba :)
rupe-rupenya jalan jam

tengah berbincang-bincang
hantaran pihak lelaki

saat cincin disarungkan :)

over kau kin! hahahah
nih confirm mak sayang lebih nih.hahaha

wakil dari rombongan lelaki

sang putri & sang arjuna

syikin & nashriq
dua-dua kawan saya
nashriq ni kawan satu kos kat uitm dulu.

semoga Allah mudahkan segalanya :)

saya suka gambar nih. cik yah memang rock habis nih.hehehe


owh terima kasihlah kat budak bunge oren
dia banyak tolong cover saya hari tuh
ada gambar yang saya terlepas, tapi dia tolong shot untuk saya
ahh..ai hutang u nih.hehe

ni kira first time saya guna dslr.
so, memang banyak sangat salah.
saya minta maaf sangat kat cik amoi
gambar banyak saya tangkap buruk, pastu edit jadi tambah buruk.huhu
sori sangat.huhu.
saya doakan awak dengan nashriq bahgia sampai syurga :)

No comments:

Labels

engagement (1) hari sukan (1) iftar (1) smah (1)
Powered by Blogger.